skip to main
|
skip to sidebar
acehand - en player
Pokerlivet som det är på riktigt, med svängningar upp och ner...
torsdag 20 december 2007
1:a test
Poker är livet...när det går bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggarkiv
▼
2007
(1)
▼
december
(1)
1:a test
Om mig
acehand
Ingenjör inom datateknik & datalogi Jobbar som It- & Logostikchef.
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar